Fatmaa_D Damlao Benim 36+2 de alınacak yani 9 gün sonrasına gün verdi daha öncesi riskli ameliyat geçirmiştim yırtılma olur diye erken alıyor biraz daha çok şükür kızımın gelişiminde de bende de bı sıkıntı yok☺️💮
Betl35 Efnan-77 Çok erkene vermiş sizin ne güzel yaa benimde 2. Ve devlette yapcam baba 38+5 den sonea alıyoruz dedi