Kardelen120o Zehraakkyn 38+3 persembe gunu cati muayenem var açilmam varsa dogum olucak suni sanciyla insallah cok zor ve agrili geciyo 4 gun once nişanim geldi o zamandan beri agrilarim sancilarim var ama duzensiz
dztrk Zehraakkyn 35 haftalığım 🥰 Sabah kontrolum var ilk nstme gireceğim bakalım ilk oğlum 37 haftalık doğmuştu bu oğluş kaçıncı hafta da gelecek bakalım
Zehraakkyn iremsevinc ah o heycanlar bende her kontrole gidişimden daha fazla heycanlıyım saglıkla gelsin bebişin
tasmeltem-35 Zehraakkyn pazartesi dogumdu ama salı gününe dendi cumartesi nst ultrason suyu iyi olunca normal doğum süreci salı artık heralde dogumdayim
Darkparadisee Zehraakkyn inşallah sizinkide 🥰 doğuma 15 kasım dendi ama sezeryan istediğim için erkende olabilir
Zehraakkyn Kardelen120o inşallah cok pozitiff bir doğum hikayeniz olur allah yardımcın olsun sağ salim kucagına al da