Bende bnu yaşadım hatta panik atak geçirdim 19. Haftamdayfı eşimi kaldırdım gece nefes alamıyorum diye o haftalar hep böyle geçti ama olacağını hissettiğimde hemen balkona çıkıp temiz hava alıyorum ve yatarken hep sola yatıyorum duşta sıcak değil soğuğa yakın ılık su ile yıkanıyorum çok şükür geçiyor zamanla