Eylul11 38+4 doktorum sabah 8 de gel dedi hazırlıklar ne kadar sürer kaçta doğum gerçekleşir bilmiyorum ama çok heyecanlıyım ve korkuyorum . Dua edin sorunsuz kavuşayım oğluma inşallah ♥️🌸
Ensrmn Sağlıkla evladınızı kucağınıza alırsınız inşallah❤️🤲🏻 Hadi darısı bizlere bizede 3 haftadan daha az bir zaman kaldı🥹
newmommmyy2 Allah kolaylık versin sağlıkla yavrunuzu kucağınıza alın inşallah stres yapmayın yaşayacağınız en güzel günlerden biri olucak tadını çıkarın
Eylul11 newmommmyy2 Çok teşekkür ederim. Sakin kalmaya çalışıyorum ama engel olamıyorum . Çok farklı duygular içerisindeyim. Hayırlısıyla alayım kucağıma yavrumu 🤲🏻🌸
Eylul11 Kardelen120o Ayy inşallah teşekkür ederim . Sizede kolaylıklar diliyorum .Allah yardımcınız olsun ♥️