Merveee_56 Fatoana 7+2 gunluk hamileyim 6+3 ten beri kahverengi sarı lekelenmem oluyor yarın doktora gideceğim yerleşme kanaması mı anlamadım senin nasıl
Fatoana Ben daha gebe miyim değil miyim belli değil benimki kahverengi pıhtılı ama. Dün akşam geldi gün içinde gelmedi şimdi yine geliyor pıhtılı.
Hamileannem Fatoana yerlesmedir büyük ihtimal ben yaşamadım hiç ama ben adet te olmadan gebe kaldım bı doktora gidin isterseniz
Merveee_56 Annelikmghb benim pıhtılaşma kanamam olmadı hic hep kahverengi sarı lekelenmem oldu bugun doktora gittim kese durgun kanama alanı yok kalp atışını da duyduk her ihtimale karsı Progestan verdı
Aysenur22- Benimde bugün oldu 5 gün ver adete kan geldi ama asiriii değil acaba erken mi oldum yoksa yerleşme mi yani adetteki gibi pithili değil ama sanki örümcek ağı gibi bazen oludu kahverengi rengi ve peçete geliyor
Pamiramsi Pıhtılı görüyorsanız üzgünüm ama yerleşme olamaz, adet gününüz geldiyse adet başlangıcı olarak sayılıyor. Gününüz gelmediyse doktora görünmenizi öneririm
Aysenur22- Pamiramsi yerleşme kaç gün sürüyor ben adete 5 gün kala başladı iki gündür leke geliyor bugün de bitti gibi ama silince böyle cok çok az duruyor umarım adet değilim
Aysenur22- Pamiramsi yok gormedim bugün 3 gün ama ufak ufak leke devam ediyor bitmesi gerekmiyor mu anlamadım ki
Oksuruksurubu Aysenur22- benimde sizin gibi lekelenmem oldu ne olur ne olmaz test yapayım dedim hamileymişim sonradan kanamaya döndü düşük tehlikem varmış. Eğer test yapmasaydım adet oluyorum sanırdım bebeğimi kaybederdim doktora koştum hemen
Aysenur22- Oksuruksurubu Ayyyy tövbe Allah korusun kız yani bugün pazar ya eşim dedi bakarım eczane var mı diye yoksa mecbur yarın