Kızlar belki yaşayanınız vardır bilmiyorum ama ben yaşıyorum bu durumu geceleri sürekli istemsizce ayaklarımı hareket ettirme isteği oluyordu durmadan sürtüyordum yatağa ve nereye koyacağımı bilemiyordum uyku tutmuyordu
İnternetten gördüm yatağın altına bir tane kalıp sabun koyun yani nevresimin altına yada isterseniz baş tarafa da oluyomus ben ayak tarafına koydum ve gerçekten bu beni rahatlattı ayaklarımı artık o kdr fazla hareket ettirmiyorum ve uykum birazda olsa düzeldi belki aynı durumu yaşayan vardır diye sizlerlede paylaşmak istedim umarım faydalı olur 🌸