Ss4 Merhaba 37.haftaya girdim süt sağma aleti aldım deneyeyim dedim . Ama göğüsü uyurmak dogumu tetikler diyorlar sonradan okudum. :(
Mucizee80 Ss4 ilk sütler çok değerli doğumu tetiklemeyi geçtim bebeğinizin sütünü neden heba edeceksiniz
Caglacolak5237 Ss4 birşey olmaz bir arkadaşım var Rus kız. Oğlu emerken hamile kaldı doğurana kadar emzirdi şimdi ikisini de emziriyor 😁 39+4 de doğurdu