gzd0107 ugrasmak istememiş anladığım kadarıyla benim gittiğim doktorda öyle bir sıkıntı yaşamadım evet sağlık ocağında da bakılıyor değerlere ama doktorunuzun ayriyetten bakması daha önemli benim tahlillerimde herhangi bir problem yoktu çok şükür inşallah sizde de yoktur kan ilacı kullanıp kullanmadigimi soruyor devamli olarak kan tahlili yaptığında çünkü değerlerim sürekli değişiyor ayriyetten vitamin değerlerinin iyi olduğunu belirtti bunlardan öncesinde de ikili taraması son zamanına yetismistim doktorum hemen yaptıralım dedi yoksa bir daha yaptiramazsin demişti hemen yaptırdım sonuçlarda bir sorun çıkmadı onun haricinde organ taraması da yapıldı onda da sorun yoktu gereken herseyi yaptılar isterseniz bir de benim gittiğim doktora görünün belki memnun kalırsınız ben çok memnunum bence çocuğun sağlıklı olup olmadığına bakılması ilk önce en son cinsiyetine bakılır