Asya95 benim 2 kızım 1 oğlum var benim annem tek çocuktu bizde 4 kardeştik 3 tane erkek bir bn kızdım ne kızkardeş ne teyze nasıl bi duygu bilmiyorum yokluğunu çok kötü hissediyorum kızlarım olsun istedim rabbim nasip etti oğlumda babası kılıklı nie onlar 2 bn tekim bir erkek kardeşim daha olsun diyor dur daha 3.5 ay önce doğum yaptım bırakın nefes alayım😄