Aslibiyikasli Arkadaşlar kalp şeklinde rahimi olup hamile kalan var mı? Herhangi bi sorun ya da risk yaşadınız mı?
Sibelmkafedzhi @Aslibiyikasli arkadaşım kaldı üstüne de kucağına aldı canım benim bebeğini.bebegin eşi aşağıda olduğu için sezaryenle doğurmak zorunda kaldı ama haricinde herhangi bir sorun yaşamadı. Bu durumun da rahmin şekliyle bir ilgisi olduğunu sanmıyorum
Miniklerimmm Aslibiyikasli sezeryan ama doktorum normal yap dedi ben kendim sezeryan istedim yani bir sorun olarak görmedi doktor sadece ilk hamileliğim de rahmin kalp şeklinde dedi ve bir daha bir yorum yapmadı onunla ilgili
Merve71 Aslibiyikasli canım bende 37 haftalık gebeyim ve şükür hiçbir sıkıntı olmadı çok rahat bir hamilelik gecirdim halen de öyle şükür bi sorunumuz yok 😊
Aslibiyikasli Merve71 bende 15+5 im ama üzerimde hep bi tedirginlik var. Sanki bebişe içerdee yer kalmıycak gibi düşünüyorum🤣
Hazinem Bna da hamile kalmadan önce gttiğim doktor rahimin kalp şeklinde demişti sonra iki doktora daha gttim hiç rahimin kalp şeklinde falan demediler ilk bakan doktor acaba yanıldı mı diye düşündüm Bnde 30+2 oldum hamileyken de belli olur mu ki gttiğimde sorsam doktora
Miniklerimmm Hazinem bence çoğu insanınki o görüntüye yakın ve bir problem teşkil etmiyor yoksa her doktor bir açıklama yapar risklerini söyler ciddi bir durum olsa diye düşünüyorum🤗
Merve71 Aslibiyikasli bende oyleydim hatta erken doğar falan dediler ama birsey yok 😊 şimdi dört gözle bi anonce hayirlica gelsin diye dua ediyorum 😊
Hazinem Miniklerimmm bna bakarken önemli bir detay dedi ama ne açıdan diye hiç sormadım hamile değildim o zmn
Aslibiyikasli Merve71 tüm heyecanla bekleyenlerr bebişlerine kavuşsun inşallh sağlıkla:) bizlerde tabi🤰🏻🤰🏻