Devlet hastanesinde çalışan bir kadın doğum doktorunun, özel olarak riskli gebelik olmadığı müddetçe, 28.hafta hamileliğe kadar mevcut bebeğin emzirilmesinde sorun görmüyoruz diye görüş bildirdiğini biliyorum.
O yüzden bence içinizi ferah tutun.
Tabi benzer konuda özel hastane hekimi, kadın vücudunu fazla zorlamamak adına mümkün olan en kısa zamanda emzirme sonlandırılmalı şeklinde görüş vermişti.
Bu ikinci görüş, vücudun hem bebeğin büyümesi için hem de ayrıca süt üretimi için yorulmaması adına, temkinli bir görüş. Özel hastane hekimleri genelde daha temkinli görüş veriyor sanırım.
Karar sizin
Hayırlı olsun yavrunuz❤️