melekmi22 TubaY- evet hanımefendinin dediği gibi refleks deniliyor korkulacak bir durum yok normal ama ben yine de okumanız taraftariyim . Yanı en azından ben kendi kızımı okuyorum ve iyi geldiğine inanıyorum duadan zarar gelmez sonuçta 😊
eaktr TubaY- bel kısmından aşağı hariç kolları kundak yapabilirsiniz. Bebeimgeliyor sayfası var İnstagrams Esra hanım. Çok güzel videosu var anlatıyor uygulamalı şekilde 🥰 hayırlı olsun ❤️
mervemurat16 TubaY- normal reflekslerni kontrol edemedikleri için sıçrıyorlar kundak yapabilirsiniz irkilmemesi için ama tercih etmeyen annelerde var bunu ben hep kundak yapmıştım yapmadığımda irkiliyordu