Kızlar 6 gün oldu doğum yapalı. Sezeryan doğum yaptım bebeğimin kilosu sağlığı çok şükür yerinde 2 gün sütüm gelmedi hastanede mama verdik o süreçte sürekli meme denedik hemşirelerle sütümün erken gelmesi için sütüm geldi bebeğim göğsümü emmek istemedi ağzına aldı bıraktı o süreçte emmeyince sağıp verdim kaşıkla biberona alışmasın diye sonra doktor kilo kaybediyor dedi ödem dışında sağ ver dedi sürekli memede dene şimdi sarılık riski kalktı sürekli sağdım mama anne sütü birlikte sürekli veriyorum toparladı ama hala memeden emmek istemiyor ağzına alıyor süt geliyor baya uğraşıyorum emmesi için tutuyor bırakıyor ne yapacağım ya hiç tutmazsa sağıp vermek çok zor