suyolu34 Kızlar 22 haftalık hamileyim, bir oğlum var 3 yaşında adı Kerem Ali şimdide kızım olucak isim yok aklımda, şöyle nazik kibar ve farklı kız isimleri bilen var mı. (Lina, Mila, alin gibi isimler deil ama daha mânalı isimler önerilerr açığım
Ramerya suyolu34 Ben Beyza koymayı düşünüyorum size de fikir olur belki anlamı da çok güzel. Nisa ismini de düşünmüştüm aklınızda bulunsun
NurZenkin suyolu34 Allah nasip ederse Gökçe koyacağım adını prensesimin.Onun dışında nisa,damla,elizan ve almila isinleri arasında kararsız kalmıştık.
Gulbaharbambi suyolu34 benim notlarımdaki isimler ☺️🩷 Defne⭐️ Azra İnci ⭐️ İdil Larin Parla Duru ⭐️ Doğa Mihra Elis ⭐️ Beren Özüm Hazel Açelya Bade Ela
suyolu34 Ramerya beyza da nisa da çok yakınımdakilerin çocuklarının adı maalesef teşekkür ederim sağlıkla bğyütün
Bilibon Oglumun adi kerem efe 🙈 kizim olucak ama bende bulamiyorum isim 34. Haftadayim İpek inci eylul melisa mihra aslinda vera da var aklimda ama tam olarak bu diyemiyorum
suyolu34 Maviss718 annem kumsal olsun diyor, kocam bengisu diyor, kaynanam defne diyor, arkadaşım gökçe diyor ben ise kararsızlıklar içinde dolaşıyorum
Mucizeayla suyolu34 benim de bir kızım var ismi Ayla şimdi ikiz kızlara hamileyim isim karar veremiyoruz aklımda olan isimler İpek Irmak Bilge Aylin Miray