MeltemYilmz Bir haftam kaldı bebeğim erkek ne bi sancim var ne nisan ne su. Sadece rahmimde oturup kalkarken dönerken cok siddetli ağri oluyor igne batmasi gibi onun haricinde bisey yok. Sabaha kadar uykusuzum bebiş bir an once gelsin istiyorum var mı benim gibi olanlar?
Beyza2727 MeltemYilmz 39 +1den merhaba nefes alamama zorluğu yaşıyorum halbuki zayıfım 45 den 55e çıktım şuan kiloyla alakalı değil göğüs kaburgam sol tarafa yatınca ağrıyor ve bacaklarım ağrıyor sola yatsam sol bacağim sağa yatsam sağ bacağım ağrıyor yatarken Sabaha kadar kaç kere dönüyorum.ve yorgunluk bitkinlik enerji düşüklüğü var bu haftaya girince vajinada sızlama oluyor bide catur çutur sesler geliyor bacağımi oynadığım da alt tarafım kısacası hiç Halim Yok 😪
zeyasya MeltemYilmz bizdede durumlar aynı son 10 ama hareket yok nasıl başlicak ne zaman dogurcam bilmiyorum sanki hala 2-3 ayım varmış gibi hissediyorum öyle bi haldeyim
Yenianne2558 MeltemYilmz benimde aynı 39+4 olduk sadece dönerken hafif ağrım oluyor onun haricinde sancım vs yok uykular haram oldu gerçekten düşünmekten sabah kontrolum var bakalım ne dicek doktorum inşallah hayırlısıyla alırız kucağımıza 🥹
ozgekryc 39+5 im ben de heyecanla bekliyorum ama ne sancı ne bişey 😂 yarın kontrole gideceğim ama tekrar eve döneceğim gibi gözüküyor oğlanın gelmeye niyeti yok 😂
MeltemYilmz ozgekryc yaa 40 haftaya kadar bekleriz de 41e uzamasa bari eğer ozaman da sanci yoksa fitil atip doğumu baslatiyolarmis ins kendi sancimiz baslar ona gerek kalmaz
Eeesm Benim de 39+4 39da kontrole gitmiştim rahimde yumuşama, açılma, sancı hiç bir şey yok. Bakalım ne zaman gelecek bebiş
MeltemYilmz Eeesm ben squat yapmaya basladim yarindan itibaren daha duzenli yapicam belki faydasi olur
Eeesm MeltemYilmz squat yürüyüş pilates topu merdiven inip çıkma adaçayı bunları önerdi doktorum hepsini de yapıyorum ama umarım bi faydası olur
MeltemYilmz Evet insan psikolojik olarak surekli düşünüyor acaba bugun gelcek mi diye oda geçmek bilmiyor son günler hiç geçmiyor sanki ya kızlar🤦🏼♀️Allah yardımcımız olsun artık 40tada gelmezlerse zaman aşımına uğrucaz 😂