Ben de çok kararsızım ya araştırma hastanesinde gebe okuluna gittim oradaki ebeler çok tatlıydı ama dediğiniz gibi dikiş konusu beni hep düşündürüyordu onun için battalgazi de çiğdem hanıma randevu aldım gittim ama ben memnun kalamadım açıkcası o yüzden düzenim değişmesin diyerek araştırma da fatih yiğitle devam edip doğum içinde Allaha sığındım umarım korktuğum şeyler olmaz diyerek 35+3 deyiz bizde birde bebek için makat duruşlu dediler çarşamba günü tekrar gidip bakacağım bakalım ne diyorlar