Kızlar vajinal kaşıntı(mantar) sebepli bir hafta önce fitil kullandım. Ancak bir işe yaramadı sanırım ve iyice arttı. Geçer diye bekledim ama yok yani. Yarın doktora randevum var ancak Şuan o kadar kaşınıyordu ki kaşıdım ve içi dışı bir tuhaf şişti yanıyor da Allahım delireceğim. Anlık şu kaşıntımı yanmayı şişliği geçirecek bir çözümü olan var mı