AydanGg doktorum disaridandi. Mayis ayinda o hastanede dogum yaptim. Memnun kaldim. Hemsireler bebekle cok ilgiliydi severek bebegimle ilgilendiklerini hissedebiliyordum. 1 2 kere cagirinca hemen gelememislerdi biraz beklemistik ama o zamanlarda herkes ayni anda cagirdigi icindi 😅. Emzirme konusunda baya zorladilar bebegi de beni de. Sagolsunlar sayelerinde sutumde hemen geldi. Yemeklerinden, hasta bakicilarindan hepsinden memnun kaldik.