Kızlar haftaya sınava girecek olan var mı aranızda? Ben başvurudan sonra gebelik için özel sınıf talebiyle dilekçe gönderdim ösym ye. Sınav yerleri açıklanmış ama özel sınıfla alakalı herhangi bir ibare yer almıyor kâğıtta. Bu basvurumun olumsuz sonuçlandığı anlamına mı geliyor