Siyatik nedir bilmiyorum ama hamilelik varisi için kalp damar doktorum varis çorabı önerdi ilaç veremediği için tabi daha kullanmaya başlamadım mümkün olduğunca ertelemeye çalışıyorum. Ama ayaklarını bol bol dik dedi Öneri olarak. Zaten doktora gitmeden önce de ayaklarımı dikince ağrının hafiflediğini ben farketmiştim sonra bu işi ağrı olsa da olmasada yapmaya çalışıyorum. Ağrı solda benim o yüzden sol tarafta olan koltuğa yatıp bacağımı koltuğun duvara gelen kısmına atıyorum hem yatmış hem de bacağı yüksekte tutmuş oluyorum. Ve her duştan sonra gerçekten soğuk suyu açıp bacağın dizkapak arkası özellikle oraya ve ağrı olan bölgelere tutuyorum. Ve aklıma geldiğinde 1 lt içme suyu sürahime bir tane sade soda boşaltıp magnezyumu ağrı kesici niyetine kullanıyorum çok zorlanırsam limonlu ılıksuyla kan dolaşımını sulandırıyorum. Hatta uyumadan önce hergün ayaklarımı duvara dayıyorum yoksa uyumak zor. Şimdilik daha yolun başındayım uyguladıklarım bunlar. Çok geçmiş olsun umarım bütün şifa bekleyen anneler şifa bulur 🤲