ebruus banyoda ayagim kaydi dizlerimin ustune kaydim yere simdi hareketlerini gozlemliyorum varmi benim gibi yasiyan😔
bet01naz ebruus ben 39. Haftada doğumdan 1 gün önce düşmüştüm,dizlerimin üstüne, hastaneye gittim alttan muayene etti ebe, eğer emin olamıyorsanız gidin yinede hastaneye
Busy ebruus ben de popo üstü düşmüştüm banyoda o haftalarda . Doktoruma yazmıştım . Göbeğin üstüne düşmediğin sürece bi şey olacağını sanmıyorum demişti . Kanama, ağrı olursa hemen gel demişti. Bi de hareketlerini bebeğin takip et normalse sıkıntı olmaz demişti . Çok şükür sıkıntı olmadı