Eszr artık çocuğumun olacağına dair ümidimi kesmiştim ve gebe değilimdir diye serum almak için kan testi vermiştim. Ertesi gün doktora gidince 6.hafta olduğunu öğrendik, kese oluşmuş ve kalp atışını duymuştuk. Doktorum vajinal muayene riskli değil ama gerek yok dedi ve ultrasonla baktı. Ultrasonda da fazla rahatsızlık vermek istemedi. Şuan 11.haftadayız 🥹 Öğrenmeden bir kaç gün önce devlet kontrol ettiğinde kese yok bebek oluşmamış demişti ama 3 gün sonra özelde görebilmişlerdi. Sanırım cihaz veya doktorla alakalı