BetulSahin5444 Gzmel Bacım ben 6+4 alttan ultrasonla gördük kalp atışı duyulmadı ama doktor ultrasonla gösterdi pıt pıt oynuyordu kalbi
Brckrm34 Bende 5+5 de keseyi gördüm. 2 hafta sonra kontrole çağırdı :) umarım herkes sağlıkla kucağına alır.
Ars2223 Gzmel 6+2 de kalp atışı var demişt doktorum ama 10.haftada dinletti başlarda sağlık açısından iyi değil diye onu da çok kısa 1kaç saniye dinletmişti