Melamial ya ben dedim zaten ona bak yukarda ne yazdım. Bana bişey olmadı diye onada olmıycak bişey yok ben dag taşta sürdüm trafiğe çıkmadım hiç . Nekadar sakınırsan okadar bişey oluyo valla bende sakınmadım hiçbişeyde olmadı allahıma sukur o sizin dedğini heryerde olur ben onu anlatmaya calıstım size. Rabayı sürmeyenleri ne benim yanıma yolluyom devlet alsın olanları bu ısı duzenleyenlere laf soyleyin adam ölümlü kazadan bı yıl yatıyor onuda yatmıyor ona bakarsan kim magarada bi tartışmak lazım. Ben 25 sene ıstanbulda yasadım tam e5 teydim görüyodum heöen dibimdeydi. Kücük yerlerdede kaza oluyor iatanbulda görmediğim kazayı burda ıkı ayda gördüm ben hepde saçma kazalar.olacak olan heryerde oluyo