denizgns aynı durumdayım 2. Gebeliğim ilkini neddeyse 41 haftada aldılar özeldeydim şimdi devlette tam 38. Haftanın dolduğu güne gün verdiker bende biraz daha dursun erken değilmi dediğimde zaten sezaryan sancı vs çekmene gerek yk 37. Haftadan sonra doğan bebekelr normal kabul ediliyor dedi ama cevreden de hep erken die tepki aldım bazı ebe arkadaşlarımda aynısını dedi hem kilo alır bir gerileme yk is tabi sağlıklı ise bir haftadaha durabilir dediler bu haftaki kontrolümde dile getirecegim bir aksilik yokise 39. Haftada en azından almalarını talep edicem bakım