1anne2bebe Kuzular 2 kızım var Allah bağışlasın. 3. Yü istiyorum Allah nasip ederse. Bugün regl ilk günüm. İlişkiyi hangi günlerde ne sıklıkla yapmalıyım sizce? İki çocuğumda şans eseri oldu da 🤭🤭
Aylaa123 1anne2bebe yumurtlama takibi yapın en basiti onuda yapamıyorsanız adet bittikten sonra 1 er gün arayla ilişkiye girin
Helbestt 1anne2bebe adetinizin başladigi ilk günden sayın 14. gün yumurtlama gününüz olur.Ama birgün öncesi yada birgün sonrası da olabiliyor bence o 3 güne dikkat edip birlikte olun
1anne2bebe Helbestt sizin dediğinize göre saydım ayın 7 si gösteriyor. Regl takip uygulamasında Ayın 10 u gösteriyor. Hangisini baz almalıyım. Yoksa adet bitince Allah ne verdiyse girsek mi 😂
1anne2bebe Busaste biraz baktım sperm kalitesi azalıyormuş galiba. Yumurtlama dönemi içinde mi gün aşırı olmalı.
Helbestt Edizhr ne yapayım garanti olsun istiyorsa öyle yapmalı yemek ve tuvalet ihtiyaçlarında mola versin sonra mesaiye devam etsin 😂😂