Arkadaşlar şuan 30+ 3 haftalık hamileyim ancak bebeğimde 3 haftalık gerilik mevcut plesanta yetmezliği ve hipertansiyonum var bebeğim şuan 1063 gram olması gerekenden çok küçük doktorum ne yersen ne içersen iç bebeğe faydası olmayacak dedi hastane de yatıyorum şuan erken doğum riskim varmış bebeği 37. Haftada alabiliriz ve doğuma kadar yatışıma karar verdi aranızda benim yaşadığım durumu yaşayan var mı psikolojik olarak çok çöktüm