Kizlar sezeryandan dolayı mama takviyesi yaptık süt geç geldi felan derken önce meme sonra mama verdik. Süt arttı yine de yeterli değil bu arada,bu sefer de memede durma suresi kısaldı ağlayıp duruyor gazi mi var acaba dedim biberonu tuttum ağzına sorunsuz içiyor belli ki biberona alışmış. Gece sikinti yok uyku haliyle veriyorum ama gündüz olmuyor. Annemde sağolsun herşeyi kendisi bildiği için habire dayıyor biberonu. Bişey söyleyince de kavga çıkarıyor yeminle gına geldi. Gerçekten meme reddi mi yaşıyorum