Kayrabsra Kızlar kaç haftalık hamile olduğumuz adetin ilk gününden mi hesaplanıyor yoksa bitiş tarihinden mi merak ediyorum
Kayrabsra Malatya44 ya netten baktım 2 türlü de yazıyor adet tarihim 8 Kasım 15 Kasım bitiş ben 8 haftalık diye hesaplamıştım 9 hafta oluyo bitiş tarihinden hesaplarsam ona göre cinsiyet ögrenmek için doktora gitmeyi düşünüyorum 😊
Malatya44 Kayrabsra 8kasım diye hesapla cnm. Zaten doktorda öyle hesaplıyor. Yaa cinsiyet için erken degil mi canım??
Kayrabsra Malatya44 aynen erken canım hemn gitmiycm zaten 8 kasımdan itibaren hesaplayınca 9+5 çıkıyor 2 veya 3 hafta sonra Şubat başı gibi gideyim diye düşünüyorum 😊
Malatya44 Kayrabsra benimki henüz var mı yok mu bilmiyorum canım. Adetim geçikti testim silik çıktı ama perşembe gününe kadar olmazsam kan tahlili vercem inşallah vardır.