Benimde 30 hafyalikken olmuştu kasılma ve baskı doktora gittim açılmama baktı NST den baktı ultrasondan baktı. Ve erken doğum olmadığını belirtti. Magnezyum verdi kasılmalar için. Daha kötü olursan gel dedi. Ben de aslında gün içinde hiç dinlenememistim sanırım ondan olmuştu ve magnezyum iyi geldi şuan 32 haftalık ve çok şükür iyiyim. Belki sizin de öyledir yorgunluktan falandır. Allah yardımcımız olsun.