Benim de 28. Haftam da Baskı sonucu öğrendim 25 mmdi. Fitil kullandım sabah ve akşam olmak üzere, enfeksiyondan kaynaklı olduğunu söyledi doktorum , antibiyotikler kullandım bir hafta sonra doktora gittiğim de 3.24 olmuştu, şimdi de 35+5 oldum hala fitil kullanmaya devam ediyorum, mümkün olduğunca dinleniyorum , baskı hissedince direk uzanıyorum