Gulo92 bizim bildirmek degil onlarin takip etme zorunluluğu var canim. Ceza hamileye degil bagli bulunduğun aile sagligi merkezi calisanina. Belli araliklarla takip etmek zorundalarmis ve gebeligi tespit edip gerekli takipleri kayit altina almalari gerekiyormus. Ceza olarak ne oluyor bilmiyorum ama. Ben bu konuyu bile bile 26. Haftama kadar soylemedim sagluk ocagina. Çevrem de bilmiyordu cunku. Kucuk yer duyulmasin diye soylemedim. Basit bir dilekce yazdim. Bi sorun yasamadi onlar da.