basakc36 Ay kızlar aynı durumda olan var mı?Daha bebek dolabı şifonyeri gelmedi.Kıyafetleri yıkanıp ütülenecek ev temizliği derken her şey duruyor ve geriliyorum🥲İş yaparken çok zorlanıyorum hiç halim yok.Yavaş yavaş yapıyorum ama yetişmezse diye korkuyorum
Tutaste_ basakc36 valla ben ütülemedim yıkadım sadece cantamı hazırladım sadece kendi valızım hazır değil dolabımız bizimde gelmedi bekliyoruz cidden sinir bozucu
fncrv basakc36 yetişirrrrr bende senle aynıyım üstelik aşırı kiloluyum herşeyi yavaş yaval yap ben bebeğin kıyafetlerinin bi gün etiketini söktüm fiğer gün banyoya koydum diğer fün yıkadım ertesi gün ütüledim acele etme her gün bişey yap
basakc36 Tutaste_ Mobilya gelmesi uzaydan insan gelmesinden daha zor 😂 İnsan ister istemez geriliyor ya Allah kolaylık versin
Tutaste_ basakc36 sen başla ufaktan hatta at şimdi yarın utuleyebıldıgın kadar ütüle ozaman :D eşinde yardım etsin oturuyorlar anca