Merymery2233 Şimdi hastaneye geldim ciddi baş ağrısı var . Özelde gittiğim doktor başağrınız şiddetlenirse parol serum taktırın demişti bir defa daha olmuştu ve serumla geçmişti sabaha kadar evde ne yaptıysam geçmemişti. Yine öyle şiddetli geldim acile anlattım daha önce de parol taktıklarını söyledim benim karımda hamile yaptığınız doğru değil dedi bebeğin sakat kalmasına sebep olursunuz felan sesi bi ton laf etti kafam karıştı önceden de yaptırmıştım sizce doğru olabilir mi?
Yalinn8 Merymery2233 doktorlarin yazdigi neredeyse tek agri kesici, hepsi bebeklere zarar vermeye calisiyor olamaz dii mi? Biraz mantik😉
Migrenligebe Merymery2233 akeliyat olduk diye gunde 3 defa parol serum yedim 3 gun boyunca. Dogru oldugunu dusunmuyorum. Yoksa ortalikta saglikli bebek olmazdi.
Dimple23 Şiddetli grip olmuştum parol serum taktırmıştım ...şiddetli ağrım olursa yine parol hap kullanıyorum ...bunları tabiki kafamdan kullanmadım doktorum söylediği için ....ilk defa duyuyorum böle bişeyi
Selvozge Tövbe Estağfirullah ne saçma şey dün Prof dr yeşim bülbül yanındaydım miyom ağrısı yüzünden iki hastanede yattım çok şiddetli idi iki günde 4 şişe parol takıldım asla böyle bir şey yok dedi bebeğimde çok şükür iyi parol sadece hafif ağrı kesici baş ağrısı ateş gibi durumlarda etki ediyor fakat ağır durumlar etki etmiyor benim arkadsımda şuan migren ağrısı çekiyor 18 haftalık hamile iki güne bir parol takılıyor bebeği çok şükür iyi hiç bir şey yok parol kanı sulandırıyor sadece böyle faydası var bebeğe kan akışı kolaylaşıyor
Merymery2233 metpamid vurdurdu ne işe yarayacaksa Şimdi tekrar kayıt açtırdım bakalım o ne diyecek çok ağrım var şiddetli gözümü açamıyorum 😢😢
Ikrmels Ben o doktorun doktorluğundan büyük bi şüphe duyuyorum saçmalığa bak diğer bütün doktorların verdığı tek ilaç parol onlar doktpr değil de bumuymuş doktor 🤨🤨🤨