Mrvmrvmlh Hafta kasılmalar ve artık nstde hafif sancılar sıcak bi yandan hastaneden yeni çıktım 5 gün kaldım kontrole gittiğimde doktorum idrar yolu enfeksiyonun çok artmış doğumda tehlike bebeğe geçebiliyo yatış verelim dedi pazartesi günü nasıl iyi olacaksa dedik yatışım yapıldı yattığım gün bide üstüne öksürük boğaz ağrısı grip tuttu beni hastanede iki hastalık üst üste gelince mahvoldum sürekli serumlar antibiyotikler nstler en son dün taburcu oldum yan odalarda doğum yapanları gördükçe çok özendim dedim bidaki gelmem doğuma inşallah kızıma kavuşup evime dönücem 🥰🩷