Tugbabuke Arkadaslar polatlida doguranlar ya da doguracak olanlar nasil begendiniz mi doktorlar falan nasil sezeryan icin Zeynep hanim gun verdi biraz icimi rahatlatin 😅
Rabia06 Tugbabuke bende Polatlıliyim 🙋🏻♀️ Ama almanyada yaşıyorum görünce cok sevindim memleketlim olarak ondan yazdım orda dogm yapmadıgm için bilmiyorum rabbim yardımcınız olsun 🤗
dide86 Tugbabuke bende ankaralıyım sadece üstte kalsın dedim ama polatlı devlet hastanesini çok öneriyolar duydum
dide86 Tugbabuke iyidir merak etme ayrıca ankara kaç daka 45 çok uzak değil memnun kalmazsan gelirsn ankaraya
edaozdxx Canım ben gebeliğimin en başından beri Zeynep hanıma gidiyorum. Aynı zamanda Can Hastanesi’nde de takibim devam ediyor. Kesinlikle mükemmel bir doktor. İçin rahat olsun. Zaten 1 ay öncesinden anca randevu bulabiliyorsun. :) Riskli bir gebeliğim olmasına rağmen 23. haftadan beri sancılarımı doldurmayı başardı. Osman Bey 27. haftada riskimiz çok yüksek ben artık ciğer geliştirici vuracağım bebek bugün yarın gelebilir demişti. Zeynep hanım sayesinde bugün 31. hafta içindeyim. Sen düşün artık iyi mi kötü mü...
Tugbabuke edaozdxx icim rahatlafldi ya sagol basi cok kalabalık ben sohbet etme imkani bulamadığım icin anlayamadim pek bisey
Rabia06 edaozdxx önceden bora beyde vardı oda cok iyidi ben ilk hamileligimde ona gidiyodum cok iyidi oda sonradan sincana taşındı 😊