gozdegg Merhaba annelerimmm, 6+0 hamileyim, 1 haftadır sadece uyuyorum kendimi uykudan hiç alamıyorum. Mide bulantım yok fakat iştahım da kalmadı, ağzımda hep acı bi tat var. Sürekli de başım ağrıyor. Bu haftalarda benim gibi olan var mı?
Ayse0575 gozdegg bende o haftalarda aynıydım. 11+5 haftayız ağzımda ki acı tat hala var özellikle sabahları ağzımın tadından tiksiniyorum yediğim içtiğim şeyler zehir gibi geliyor
Nilnil3535 gozdegg ben de 6+4 bir hafta on gündür bu haldeyim sürekli uyuyorum işe gidiyorum akşam olmuyor o bitkinlik hissi halsizlik hissi çok var 🥲
EksiErik gozdegg Ayy o kadar uyuyordum ki anlatamam 14. Haftadayim bazen 2,3 saat uyuyorum gunde yani geçmiyor hep boyle yorgun halsiz gibiyim.
Biricik2602 gozdegg bnde senin gibiyim ara ara bulantım oluyor ama sürekli uyuyorum hiçbir şey canım istemiyor ara ara tatlı türü şeyler yiyorum mutfağa girmek bile istemiyorum zaten çünkü herşey kokuyor yatak odasından çıkmak zulüm gibi bir durum oldu
Ebruuu0606 gozdegg bendede 7. Haftada uyku vardı günün 18 saati uyuyordum. 8+5 te yoğun bulantı başladı tabi uykuda devam etti halsizlik ağrı vs. 11+3 ten sonra bulantı geçti şuan 14+2 haftalığız uykuda son bir haftadır düzene girmeye başladı şükür halsizLik devam tabii sadece gebeliğe yormamak gerek hava sıcaklığında etkiliyor🤗 7-12 haftalar arası zorluuyor biraz ama geçiyorr
BetulSahin5444 gozdegg Ben hiç ağzımın tadı yok sürekli uyusamda hiç uyumamisim gibi uyanıyorum tekrar uyuyorum nerdeyse günün 16 saati uykuda geçiyor
Citirmom gozdegg Ben de uyuyamıyorum fakat kolumu kaldıracak halim yok içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor sadece yatıyorum. Hadi bir kalkayım çamaşırları atayım bulaşık makinesini çalıştırayım diyorum onları yapıyorum sonra tekrar yatıyorum sürekli uzanıyorum
Kubraalp67 Haftaya kadar full yattım uyudum diyebilirim anca öyle bulantıları unutuyordum ve kendimi iyi hissediyordum.