Arven-Doruk Genel anestezi ile sezeryan olan varmı? Çıktıktan ne kadar sure sonra uyandiniz bebeginizi hemen besleyebildiniz mi? Bu sorularıma cevap verebilecek deneyimli anneler destek olabilir mi?
Derinmom Arven-Doruk ya tabi sizin seçiminiz de neden genel anestezi istiyorsunuz ? spinal daha kolay aslında.
Yazmelegi_ Arven-Doruk ben genel anestezi ile oldum, ameliyathaneden çıkarken hafif hatırlıyordum sonra 1 saat içinde kendime gelmişim bebeğimi de kendime gelmeden annem tutmuş göğsüme kendime gelince de ben emzirdim
themom95 Arven-Doruk emzirme de sıkıntı yok hemen odaya gelince hemen emzirebiliyprsun bende kendime beni yatağa koyanlarken geldim ayılmak kısmı falan çok da zor değildi
Arven-Doruk Derinmom panik atak hastasıyım gebelikten once vardi gebelik ile birlikte ilac vs herseyi biraktim ancak dogum yaklastikca kaygi duzeyim artti spinal ile panik atak gecirmekten korkuyorum dogum travma olarak kalsin istemiyorum.
boraninannesi_ Dün oldum, 13te doğuma girdim 13:17 bebeğim doğdu. 14:10da ben kendime gelmiş bir şekilde odamdaydım. Bebeğimin ciğerlerinden dolayı kuveze girmesi gerekti o yüzden diğer sorunuza bi şey diyemicem benim henüz sütüm gelmedi
Arven-Doruk boraninannesi_ o zaman 1 saat 10 dk sonra falan ancak emzirebilirim demek oluyor sanirim hatta brlki daha uzun bilemedim:(
Arven-Doruk Yazmelegi_ benim yanimda yardimci olabilecek deneyimli biri yok malesef yani oyle memeye tutacak falan biri yok o yuzden sordum kendime gelme surem nedir hemen emzirebilir miyim diye
Beyza_12 Arven-Doruk spinal olup sedasyon isteyebilirsiniz ben özelde doğum yaptım sedasyonlu spinal anesteziyle hani bı sersemlik oluyor herşeyi rüya olarak hatırlıyorum sadece bebeğim doğunca yanağıma koydukları an kendime geldim herşeyi net hatırlıyorum öncesi hafızada var aslında ama rüya gibi
Yazmelegi_ Arven-Doruk hemşireler yardım ediyor merak etmeyin bende onlar da destek olmus ama yinede kendiniz de emzirirsiniz
Arven-Doruk Beyza_12 verdiginiz tavsiye icin tesekkur ederim anestezi uzmanı ile ve doktorumla konuşacağım.
Mrvpkkn Acaba anestezi doktorunuzla konussaniz size sakinlestirici yapsalar spinal olurken olmaz mi? Hem yardimci olacak biriside yok diyorsunuz, daha kolay kendinize gelirsiniz. Cogu gebeye spinalde sakinlestirici yapildigini duymustum