Hasarbusra ya önemli değil hissettiğinde mutlu oluyosun çok gzüel bişey ha hissedilmez bnce ama bu senden bişey götürmez illaki hissedeceksin 😊 boşver hamileliğin her dönemi güzel bekleyişler güel heycanlar bende 17. Haftadayım arada pıt yapıyo hah diyorm hareket etti galiba bi mutluluk sarıyo 😅🥰 hareket etmiyo da olabilir ama önemli değil beni mutlu ediyo işte seni de mutlu ediyosa mutlu olmaya bak her o hareketi hissettiğinde mutlu ol gerisi öenmli değil zamanı gelince zaten çok net hissedeceksin