Rabiya2422 ben ilk hafta da hamilelikte 3 4 haftalık ken seyrirdi karnım o zamandan başlamıştı sonra segrime kesildi 16.haftam da tekrar başladı şegrime şeklinde sonra pıt pıt atmalar başladı smdi 20+2 haftaligim konuşuyorum yedim yemekleri sevdin mi diye o da cevap verir gibi tıpır tıpır eder 😁