Nurylmz12 Kızlar 25 haftalık hamileyim göbeğim de tüylenme var rahatsız oluyorum ne ile almamı önerirsiniz alan var mı korkuyorum alırken bişey olursa diye :)
HmerveK Nurylmz12 Hamilelik ile tüylenme olduysa çok normal sakın almayın doğum sonrası hepsi düşecek☺️Ayrıca illa almak istiyorum derseniz de bu krem olmamalı çünkü içerisinde kimyasal bulunduğu için sağlıklı değil☺️
Nurylmz12 @“HmerveK” öncesinde de vardı ama seyrekti bi anda çoğaldı ve uzuyorlar 😂 utanıyorum artık doktora giderken