Ben ilk aylarda ara ara jilet yapıp ağırlıklı olarak da ağdaya gittim hep. Son haftamda artık doğum şekline karar verildi normal doğum için şansım azaldı son bir kez ağdaya gittim tüm vücut tertemiz yaptırdım. Acı eşiğiniz yüksekse ağdaya alışıksanız kesinlikle ağda yaptırın uzun süre rahat edersiniz en azından çünkü doğumdan sonra da hemen temizleme şansınız olmaz üstelik enfeksiyon riskine karşı ekstra dikkat etmek de gerekiyor rastgele jilet epilasyon ya da ağda yaptırılmaz diye düşünüyorum