Aieskocaak Doktoru en başta adet tarihini farklı bi tarih olarak düzenleyen var mı? Kaçıncı haftada doğurdunuz ??
Esum48 Aieskocaak benim pcostan dolayi adet tarihimle uyusmadi kese goruntusu. Adet tarihim 4 ekimdi fakat keseye gore 27 ekim olarak guncelledik. 38.haftada sezaryen oldum😊
Nananan Aieskocaak benim ilk gebeliğimde adet tarihimi naskaybir tarih olarak ayarları şuan tam hatırlayamıyorum onun ayarladığı tarihe Göre 41+1 de normal doğum yaptım
Aieskocaak Esum48 doktorun düzenlediği tarihe göre mi 38. Haftada yoksa kendi adet tarihinize göre mi
Aieskocaak Nananan bende şuan kendi adetime göre 39 haftalık hamileyim doktorun tarihine göre 36+5 im ne zaman doğucak sabırsızlanıyorum ikinci gebeliğim ama çok zorlanıyorum artık
Nananan Aieskocaak benimde şuan ikinci gebeliğim ilkine Göre daha zor ya tabi insan başına ne geleceğini öğreniyor artık