Kus95 11+5 olması gerekirken 12+5 çıktı ve rahim ağzı uzunluğu karından 35 mm ölçüldü doktor normal dedi ama ben bi önceki gebeliğimde 15. Haftada suyum geldi ve bebeğimi kaybettim. Bu şekilde olup sağlıkla bebeğine kavuşan var mı
Tugbayrakdar Kus95 Gayet normal uzunluğu canım benim merak ettiğim ise bir kaybın varsa serklaj oldun mu önlem amacli bu haftalarda yapılıyor genellikle
Kus95 Elcin-Meryem benim kaybım da var ya çok korkuyorum bir de bu hafta da sanki çok kısa gibi geldi ama doktor da normal dedi. Peki uzunluk artabilir mi ne yapılması gerekiyor biliyor musunuz
selencinaar Kus95 38 mm ölçtü benimkinide bir hafta once önceki geçen iki haftada da 36 mm ölçmüştü yani uzayıp kısalabilen birşey ve tek çözüm yorulmamak ve sürekli dinlenmek
Kus95 selencinaar kaçıncı hafta da bu şekilde çıktı. Ben çalışıyorum işim yorucu değil masa başında inşallah benimde inşallah artar
Kus95 Elcin-Meryem canım kusura bakma bilmediğimden rabbim sağlıkla bebeğine kavuşmayı nasip etsin inşallah
Kus95 Tugbayrakdar hayır doktor uzunluk iyi dedi gerek duymadı ilkinde açıklık kısalık yoktu 32 mm ölçülmüştü suyum geldiği gün