Minkkk İlk çocuğum hemen olmuştu ama 2. Çocuk 4 5 aydır deniyoruz daha olmadı arada bir boş gebelik geçirdim🤷♀️
1_Pandackk Minkkk 5 aydır deniyoruz malesef oğlumda da aynısını yaşadım ☹️kulak ardı yapmaya çalışıyorum olmuyor malesef
Mervealya1992 Minkkk yumurtlamaylamı aşakalı yumurtaylamk alakalı bılmem ılkbebegmde hemen oldu 5 sene sonra bu bebegımde tek yumurtlama gunu ıılıskımde hemen tuttu . Genetk galb annem 12 sene korunmus korunmayı bıraktıgı an hamıle kalmıs bende ona cekmısım
Qwert2211 Minkkk 5 yıldır olmuyor . 1 buçuk yıl önce boş gebelik geçirdim . Çatlatma iğneleri de işe yaramadı bu ay aşılamaya başvuracağım artık
Minkkk HeMSiReM Bir boş gebelik geçirdim doktorum üç ay ara verin dedi sağlık problemleri nedeniyle beş ay korunmuştuk sonra Denemeye başladık
Minkkk Mervealya1992 yapı galiba ama benim ilk çocuğum hemen oldu boş gelebiktede hemen oldu şimdi olmuyor
cansureis Minkkk Bence erken stres yapmayın bi hobi bulun inanın eski postlarıma bakarsanız anlarsınız aşırı takıyordum salınca oldu
Kubraylvc Minkkk ilk çocuğum evlendiğim ay oldu 2.cocugum 3 sene olmadı rahım filmi çekildim tüplerim kapanmış boşa geçen 3 sene oldu o ay hamile kaldım 3.bebek için nolur ne olmaz diye bu ay rahim filmi çekildim tek tüp açık ama çok şükür tekrar hamileyim
Minkkk Kubraylvc ben de eğer olmazsa çektireceğim kürtaj sonrası tıkanabiliyormış vajinal enfeksiyonumda vardı
Hiratuba Minkkk benim de ilki aşılama ile oldu, ikinci galiba üç ay içerisinde falan oldu , ilkinde çok stres yapıyordum olmazsa diye , bu defa rahatlıktan oldu galiba
Nurhalitefe Ayda hamile kaldım ikinci bebeğe ilk hamileligimde de korunduğumuz halde hamile kalmıştım
Hiratuba Minkkk Yasmin kullanmıştım kist için, diğer ayına hamile kaldım. Eğer sizde de kist vs durumları varsa bi deneyin. Doğum kontrol hapları kısa süreli kullanımda doğurganlığı artırıyor rahmi temizlediği için