Kubracma Merhaba kızlar nasıl gidiyor son durumunuz nasıl bakalım ? Benim bulayım pek yok ara ara oluyor , ama bıçak ağrısı gibi ara ara sancım oluyor oda sanırım rahim genişlediği için ya sizde ?
Gulsennnnb Kubracma raporlu yatmaktayim . Bulanti beni mahfetti mutfaga giremiyrum:( calisyrum is yerine gitmek istemiyorum o derece fenaym
Bts Ben de yeni 8 haftaya girdim ama bende baş ağrısı oluyo cok şükür bulantı felan yok birde bel ağrısı yaşıyorum 😊
Htcgkn7301-- Bts 8+6 im feramat kullanıyorum bulantı yapti afedersiniz çıkarttım bugün bir de pazartesi dr a gittim 8+1 hesaplarken 8+4 dediler yani bu gelişimi iyi demek demi
Hikoo 8 haftalik hamileyim ama hic hamile gibi hissetmiorum gecen haftalar kasik agrilarim vardi bu hafta onlarda yok