BirAskMasali1323 bende 33 te gittim hastaneye ama benim 30 haftadan beri 2 kere kasilma sancim olmuştu alta cok baskı olmuştu sanki dogurucam gibi 33 te gittim nst kasilma çıktı, alttan muayene ettiler 2 cm acilmam vardi 3 gun yatış verdiler igne ve serum verdiler 3 gün boyu sonra taburcu edildim, 3 gun oncede kontrolum vardı gittim bebegin başı cok asagidaymis hala 2 cm acilmam varmış ve rahim duvarim incelmis ondan evde full yatış verdiler WC harici kalkma dediler çünkü cocuk kanala girmiş yani zorlarsam her an dogum baslayabilirmis diye ne kadar zaman kazanirsak o kadar iyi dendi. Şuan 35 +2 haftalığına. Eger sikayetlerin devam ederse yarin icinde, Bi hastaneye acile gitmeden fayda var yani riske atma ben hep kendimi oyaladim gitmedim gitmedim en sonunda gidincede iste açılmam olmuş sancılarını yüzünden