Betl35 55 60lar doğum için yeterli değil benim 28. Haftadan beri hep 60 70 çıkıyor hap kullanıyorum daha yükselmesin diye iki hafta hastanede yattım serum taktılar biraz düşürdüler bir hafta sonra kontrole gittim yine 60 70lerde böyle böyle tutucaz senin yine haftan güzel biz şuan 32deyiz hala hep nst 60 çıkıyor