Cigdm tanıdığınız eczane varsa yardımcı oluyorlar ücret konusunda onun dışında her yer aynı malesef. Bu ilaçları karşılamıyor devlet. Devlet hastanesine gitsen prosedürü düzenlemesi derken cok yıpratıyor. Zaten zorlu bir süreç ben şubat ayında 21 bin civarı verdim ilaçlara fakat devam etmem gereken ılaçlar oldu haftada 1000tl verdiğim Bı ığne vardı. Şükür bıraktık.