Ya benim normal adetim 27sinde. Ve günü şaşmaz %99. Dün akşam kahverengi lekelenme oldu. Pıhtılı şekilde geliyor.
Bu akşam da oldu pedle takip ediyorum. Bu akşam kırmızı şekilde de geldi.
Ped taktım yarına olacak mı bilmiyorum ama tahlil de vereceğim beta hcg için.
İşin kafa karıştıran kısmı: ilk gebeliğimde komple adet oldum ben. Baya yoğundu hatta o sebeple gebe olduğumu anlamamıştım.
Normalde ise adetim önce kahverengi leke şeklinde geliyor. Sonra artıyor.
Ancak yaptığım gebelik testlerinde çift çizgiyi gördüm ama ikinci çizgi çok silikti…